gonatta

Om ändå baguetten med nutella klockan åtta på morgonen vore en hederlig knäckemacka med bregott och åsedaost. Om ändå fransmän kunde lägga den där lilla jävla espresson bakom sig och lära sig dricka kaffe på riktigt. Om ändå mina tänder inte hade blivit en nyans gulare på en månad av allt sockerintag här i barnagans land. (Det betyder att jag kommer ha tre nyanser gulare tänder vid jul och 11 gånger gulare när jag flyttar hem igen.)
Om ändå jag skulle ta och sova nu så att jag kan kliva upp klockan åtta imorgon, möta en ny dag i mitt älskade Paris, sätta mina gula tänder i en baguette med nutella, dricka en liten jävla espresso och vara lyckligast i världen åt att det är fredag.
Om ändå den här bilden kunde ha lite mindre med texten att göra............om ändå om ändå om ändå om ändå..åhåhååååååååå

Kommentarer
Postat av: din mallez

så fin är du ollez. saknar dig

2011-09-23 @ 11:01:55
Postat av: dojjan speaks from tha heart

YAY gula tänder!!! älskar dig ändå

2011-09-27 @ 01:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0