mercredi

Bonjour! imorse hade vi frukost i två timmar till edith piafs stämma, kan vara sån klichè vi. Idag ska jag laga boulet de viande et purè de pomme de terre avec marronsauce et lingonconfiture pour midi, där har ni föresten mina fantastiska franskakunskaper....sen ska jag powerwalka som en annan supermorsa till basketen med camille i vagnen och timo på cykeln. Ikväll ska jag på bio med Antoine, en ye olde one, nåt superfranskt...för jag har inte så stor lust med breaking dawn..som Elodie och Tom förövrigt var på igår.....ingen comment på den, Tom skämdes och klädde sig som en tonåring för att inte sticka ut. höppes ni har en fin onsdag mina kära och grattis på födelsedagen rallyanders_80!

Kommentarer
Postat av: Sanden

OLI. kan du smsa youri och fråga om han kan ses på le petit chatelet kl 9? love you. loggar in på skype sen

2011-11-30 @ 17:16:16
Postat av: oi

haha han har redan smsat mig och frågat vad du gör ikväll, LOLZ på er, säger att ni ska ses 9 då? jag ska dra om en timme ja så inge skype för mig om inte nu, orka att du inte har en mobil så vi måste konversera häääääreeeeee

2011-11-30 @ 18:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0