Mmmm votre tacos c'est tres bon, bravo oilvia!! applaudissements pour vous.

Idag har:
* Marceau kommit på den geniala idèn att ta med alla citroner upp på sitt rum för att göra lemonad med sitt kemi-set och sedan tvinga oss andra att dricka det.
* Jag gillrat fällor för bananflugor.
* Vi hittat en mosad nyckelpiga på Camilles matta och haft begravning i fönstret.
* Jag sagt håll käften till Camille på svenska när hon började grina för tusende gången.
* Har Camille varit en bebis som vill bli buren 24/7.
* Jag gått in på mitt rum och ätit choklad i smyg.
* Jag ingen aning om vad poco pandillas haft för sig denna septemberdag.
* Skriksjungit till "rolling in the deep" medans barnen skrikit ännu högre och sprungit runt med gevär i cowboyoutfit när jag lagat köttfärsås.
* Det varit 28 grader och sol i Paris.
Bonne nuit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0