Gotye- Somebody That I Used To Know (feat. Kimbra)

de sex bästa
att jag har så mycket fritid, så jag kan ta cambilder, lägga på en ram och göra en sådanhär list tio på mårna.
att min bringa är glassigt brun och mitt ansikte+hals inte riktigt hängt med.
att jag inte upptäckte att min yoghurt gått ut för tre dagar sedan förens jag slog på camen.
att jag trodde att det stod att jag "slog Carmen" nu.
att jag tänker äta den ändå för jag är sugen.
att att att att attt jag ska ta mig en liten nappy nu precis som nappy brukade göra utanför skolsystra på sundsta.

Kommentarer
Postat av: Gela

Hoppas du har det bra och trivs med familjen. Här hemma är det höst och kallt så hade gärna bytt med dig :)



Vi saknar dig här hemma men inte lång tid kvar till du kommer hem, vilket jag förstått att du inte vill ;-)

Kramar

Gela, lova och Anders

2011-10-06 @ 15:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0