liten lista till familjen som ni kan ta er en tänkare på.....och hjälpa en dotter/syster i nöd

rwbBrown740
  • smågodis: gelehallon, salta döskallar, hallonbåtar, sura körsbär, saltbalkar, karl fazer choklad, salta hallon, persikor, sura röda flaskor, salta bomber, gelehjärtan
  • knäckebröd: wasa sport, falu rågrut eller wasa brungräddat
  • pålägg: åsedaost,kalles kaviar, kavli räkost, lönnebergaskinka (enrisrökt) eller den med svarta kanter), keso!!!!!
  • gött: ostbågar, fresh island/ holiday dipp, gifflar
Svensk mat (L)(L)(L)(L) börjar nästan gråta av abstinens när jag googlar bilder på detta.....

Kommentarer
Postat av: ellish

JAG VILL HA DIN ADRESS! och jag vill att du bloggar mer. och lägger ut bilder på dig själv som jag kan skriva ut och ha vid sängen.

2011-10-09 @ 16:25:54
Postat av: Gela

Jag vill också ha din adress :)

2011-10-09 @ 18:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0