bom bombombbom

Idag dricker jag kaffe och läser franska Elle i en park. Ikväll ser jag på toy story 3 för femte gången med kidsen och käkar popcorn. Imorrn är jag vid champs elysèes klockan halv tio på möra för att möta ida och ta körven till puces de vanves där vi ska rota efter diverse extremt nödvändiga saker på världens bästa loppmarknad, sen dricker vi massa kaffe i maraiskvarteren och skrattar åt barn som trillar, sen slår vi en baguette traditon i huvudet på fransyskorna för att det har så tjockt och glansigt hår, efter det får vi smäll och åker grinandes hem i körven, byter om och lyssnar på något skumt och asdåligt från min indie/rock playlist för september, sen beger vi oss ut på kullerstensgatorna i Paris för att dansa isönder klubbarna vid notre dame....men....för fem minuter sedan lekte jag med en liten skallig nallebjörn och beställde en citronglass av en legogubbe med svärd (han mördade mig direkt efteråt).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0