boobs poop

det här är angela vår nyfyunna californska vän från min skoliz, ho e grejt.

Kommentarer
Postat av: Punaise

Putain de merde, comme j'aime trop mon petit mari, il me comble parfaitement.



Je t'aime, jag har en viktig fröga

2012-05-04 @ 00:20:31
Postat av: ebs

RING MIG NÄR DU SER DETTA, vet inte vart jag vågar höra av mig.. hihi

2012-05-05 @ 00:11:36
Postat av: MAMMA

Booooliii! jag vet inte om antoinä sa som så att jag har tappat bort mobileo! jag saknar dig! gå in på antis facebook eller nöff ikväll så planerar vi date?

ps. om du kan, jag och lina skall ses och ta en kaffe i jardin du luxembourg 15.30, häng med? LOVE U SO MUCH

2012-05-14 @ 14:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0